nikitaas

Alla inlägg under november 2011

Av Nikita Löfgren - 30 november 2011 22:00


y0! idag vare ju skola som vanligt och där hände det inge kul som vanligt men jaja. Efter skolan så åkte jag ut till Ås och firade min låtsaspappa som fyller år idag !

Jag och alice var bara hyperaktiva och sprang bara runt och skrattade.. nolife liksom.

imorgon händer inte så mycket tror jag. På fredag äre We speak music ! lääääängtaaaaaaar.

Av Nikita Löfgren - 30 november 2011 21:56

 


Av Nikita Löfgren - 29 november 2011 22:34

 


Idag efter skolan åkte jag till lillasyster & var med henne. Åkte madrass och sånt.. inte för att det finns så myckt snö nu då men det fanns endå rätt så mycket ! Ikväll så skulle hon färga håret rött igen som hon hade förra vintern. Hon är grymt fin i det! Nu gör jag ingenting, ska nog snart sova men jaaaaaaag viiiiiiiiiilll inteeeeeeeeeeee. för jag har tyska imorgonbitti... fuck school.

Av Nikita Löfgren - 28 november 2011 09:30

 


tunisien 2009.

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards