nikitaas

Alla inlägg under december 2011

Av Nikita Löfgren - 25 december 2011 20:28

http://nikitasmilla.blogg.se


hoppas ni fortsätter att följa den..! ♥

Av Nikita Löfgren - 24 december 2011 22:33


Presentkort på Bik Bok - Mamma, H&M - Pappa & Faster & Monki - Moster.

2800:-

Kläder som inte är med på bilden.

Småsaker som inte heller är med på bilden.

Justin Bieber boken - Farmor & farfar.

Högtalare till Iphonen - Morfar

I.d smink - Mormor.

Johan Alanders bok Punkt - Olivia & Alice.

Platttång - moster

Spel - farmor & farfar

Body lotion - Faster

Vita plankan med text - Filippa.


och lite mer saker.

 
Av Nikita Löfgren - 24 december 2011 22:29

         

 
Av Nikita Löfgren - 24 december 2011 15:22

Imorse så vaknade jag i Ås och i julstrumpan så låg Johan Alanders bok Punkt. Har suttit och läst den hela dagen och drog lipen gjorde jag också. Nu är jag hemma och ska äta snart och öppna några julklappar sen åker jag ut till ås igen.

bilder från idag kommer nog imorgon.

Av Nikita Löfgren - 22 december 2011 22:27

Har verkligen inga bilder.


Idag efter avslutningen så gick jag, tea, linn & jennifer ner på stan och handlade lite juklappar. Sen mötte vi upp Markus och då fick jag en julklapp, tackar ! Sen åkte jag hem och då kom Filippa hit och då klädde vi julgranen med mamma & moster sen åkte jag & filippa ner på stan och träffade jesper & leia en liten stund. Sen åkte jag hem.

Imorgon blir det stan och köpa dom sista julklapparna sen så är allt klart inför julafton !

 
Av Nikita Löfgren - 22 december 2011 07:56

 

bild från i somras.

 

förlåt för sämst upptadering men jag har inte haft någon blogglust.

Ska snart gå till tea och sen gå till skolan. Idag är det ju sista dagen innan jullov, fast jag har ingen julkänsla alls.

Även fast det är julafton om två dagar. Slutar kl 10 idag så vi får se vad vi hittar på efter.


love.

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Skapa flashcards