nikitaas

Alla inlägg under januari 2012

Av Nikita Löfgren - 30 januari 2012 23:24

 


Kom precis hem från en sjukt grym kväll i backen med Cornelia, Ottilia & Seger! Drog en vurpa så jag nästan drog lipen, ne men har typ brytit handen.. hahhah. Ja men efter skolan så gick jag ner till stan med Jonnah & filippa och gick och åt på donken, då kom filippa, jesper & olle och gjorde oss sälskap. Magda kom även sen. Sen åkte jag ut till ås och träffade mina fina systrar. Nu ska jag sova, har en riktig helvetesdag imorgon på skolan. ses ♥ 

Av Nikita Löfgren - 30 januari 2012 23:09

*Ditt utseende:
Hårfärg? blont
Skostorlek? 36/37
Ålder? tolv snart tretton
*Kärlek:
Har du kille just nu? Nej, men vill ha :(
Gillar du någon? Ja.
Vem? Han vet det själv.
Vad har du på dig? Strumpbyxor och sweet tröja
Hur ser dina trosor ut? Lila & vita
Har du någon BH? Ja
Hur ser den ut just nu? svart
Hur beskriver du en pluggis? läxor & forever alone
Har du bytt stil någon gång? arå
Vem är din förebild? Vet inte
Har du varit full? Nej.
Har du haft sex på fyllan? Haha nej
Har du gjort något olagligt? Men ja
Har du slagit någon ner till marken? har jag säkert
*Yes/No:
Är du allergisk mot något? Ja, henne.
Tror du på gud? nej
Har du en bästis? japp
Är du vegitarian? Nej
Har du vart med om ett stort gräl? Japp, är i ett just nu.

*Antingen elr:
mjölk / saft
ibumetin / alvedon
katt / hund
cykla / bil 

Har du skolkat? Ja.
Har du blivit utskälld av läraren? Ja
Har du glömt att göra läxan? yes
Är du duktig i skolan? När jag har lust och ork
Brukar du få alla rätt? Nej.
Fått IG? japp..
Sämsta läraren på skolan just nu? Alla.
Fuskat på ett prov? ja.
Bästa läraren just Nu? ingen
Roligaste läraren? ingen
Segaste läraren? alla
Längsta dagen du har? 14.35 imorrn..
När slutar du på fredagar? 14.15
Vilken färg på ditt skåp? blått
Vad gillar du bäst med skolan? inte ett piss
Vad gillar du inte med skolan? allt
Vad gör ni på era svenska lektioner? skriver nån jävla berättelse.
Senaste dagen ni börjar? sjugo i tio 

Har du mer än 20 st sms i inkorgen? Ja
Vad står det i ditt tredje? Är på väg hem<3
Och vem var det ifrån? Jennifer Tillman
Smsar ni ofta? njaeee ibland
vad står det i ditt 18:e sms? vetinte, kanske vi kan hitta på nått?<3 
Och det var ifrån? Sebastian Lievano
Är han/hon farlig? ibland..
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?Orkar inte
Smsar du ofta? ja, alltid på skoltid.
Hur många sms har du skickat? vetinte
Hur många mms? idontknow
Är du beroende? Njaa
Vem ringde du senast? Jesper Eriksson
Mottagna samtal? Ottilia Modica
Snyggast på din kontaktlista? Finns många! ;) ne men orkar inte kolla
Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser? Hundra bilder på min syrra som har tagit ego bilder med min mobil.
Hur många bilder har du? 159
Vilken är din favoritbild? typ ingen
nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell: cp iphone.

Av Nikita Löfgren - 30 januari 2012 07:53

 

Vaknade nyss och just nu håller jag på att fixa mig för skolan, idag har vi elevens val och jag har inte ens valt till det så vi får se hur det kommer gå..

Efter skolan tror jag att jag ska åka till Ås och hitta på något med mina fina systrar. ♥  

Av Nikita Löfgren - 29 januari 2012 21:58

 

ankaankaankaanka osv.


Efter vi åkte skidor så åkte jag, tea & kotten ner på stan och svulla lite pizza sen gick vi på donken och drack milkshake och pratade. Sen kom jesper och sen gick vi hem till honom. Det var våran kväll iaf. Nu sitter jag och skypar med jesper, fett standard. Har typ inget liv sen jag skaffade skype.. Imorgon är det elevens val tydligen. Ingen aning om det jag..

Av Nikita Löfgren - 29 januari 2012 15:01

 


We're teenagers. We're still learning. Shit happens.
We cheat, we lie, we criticize, we fight over stupid things.
We fall in love and end up getting hurt. We bitch about bitches being bitches. 
We party till dawn, we drink till we pass out. We hate people for no reason.
We call each other names. We stay up late having deep conversations, or stay up late just to think.
We go out and have a kick ass time with our friends and those will be the memories.
One day, all that's going to pass. You can waste your time focusing on all the bad things. 
But one day you're gonna wish you still were a teenager. So make the most of what you have now, forget all the bullshit and drama.
LIVE YOUR LIFE WITH A SMILE ON YOUR FACE. ♥
Av Nikita Löfgren - 29 januari 2012 14:35

      


Dagen började med att jag drömde världens bästa dröm tills ottilia ringde och väckte mig kvart över tio, då skulle vi tydligen åka skidor kl 11, så jag klädde på mig och åkte och hämtade Ottilia & Kotten sen drog vi till ladängen och träffade Jesper och Olle. Åkte med dom i typ 3 timmar sen pallade vi inge mer. Alla var på skit humör, hungriga, trötta och less på allt. Iaf jag & jesper, vårat humör var helt värdelöst. Så vi åkte hem och nu sitter jag och väntar på tea och sen ska vi ner på stan och äta pizza med cornelia. hörs ♥  

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Skapa flashcards