nikitaas

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nikita Löfgren - 16 oktober 2011 22:52

ja, headern får duga än så länge.


fin/ful?

Av Nikita Löfgren - 16 oktober 2011 18:56

             yes, några bilder från idag.


Imorgon ska jag vara med mina älsklings tjejer Tea, Andrea & Ida :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen mysa med mig själv.. lite forever alone här då.


love.


håller på med ny header ;)

Av Nikita Löfgren - 16 oktober 2011 18:36


                 

Här kommer bilderna från igår!

jag gör ett till inlägg med bilderna från idag.


Sov över i Ås med min älsklings tjej och fotade vääääldigt mycket på kvällen för det var en så sjukt fin solnedgång. Men jag orkade inte ladda upp alla men ni får dom här :)

Av Nikita Löfgren - 15 oktober 2011 20:09



http://sophiatolentino.blogg.se


Alla checkar den har söta tjejens blogg!   

Av Nikita Löfgren - 15 oktober 2011 09:58

det första jag gjorde när jag vaknade så tittade jag ut genom fönstret och ser inte över till andra sidan gatan för det är så mycket dimma! jag bah: näääe jag tror jag går och lägger mig igen! Haha!

Jag ska tydligen på Boda Borg med Filippa och Olivia & hennes kompis Matilda.

Sen följer vi med ut till Ås igen då!

Jag tar med mig kameran! OCH NU SKA JAG INTE GLÖMMA DEN!


love.

Av Nikita Löfgren - 14 oktober 2011 22:10

Nu när jag kom hem från Ella efter att ha suttit hemma hos henne och gjort läxan så låg det ett paket i brevlådan....

         

MITT GRYMMA SVAMPBOB SKAL!

hahhah så jävla tufft.

Av Nikita Löfgren - 14 oktober 2011 08:15

Igår efter skolan så åkte jag och filippa ner på stan och köpte lite grejer, kan visa senare. Jag tror att jag och Filippa ska till Ås idag men vi får se...

börjar tjugo i tio ! så jag ska väl hoppa in i duschen och sen fixa mig.

Av Nikita Löfgren - 12 oktober 2011 19:57

Kom nyss hem från en jätte rolig träning! Längtar så jävla mycket till Södertälje!

Jag gick hem efter skolan oxå hade mormor bakat bullar så jag har ätit bullar och druckit mjölk idag! Hahah! sen drog jag på träning!

Ska börja göra en ny design nu & vi får se hur det går!


love.

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards