nikitaas

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nikita Löfgren - 12 oktober 2011 07:26

orkaaaa skolaaaaaaa !

Av Nikita Löfgren - 11 oktober 2011 21:32

Har precis kommit hem från en grymt rolig kväll!

Har varit på herrarnas match & haft grymt kul med en massa skönt folk! Ni är underbara!

Nu ska jag ta något att fika och sen sova. Är ju fullmån ikväll så jag kommer nog inte kunna sova. men vi hörs imorgon. har inga bilder, sry. ska ta nya snart.


love.

Av Nikita Löfgren - 11 oktober 2011 07:27

Väntar på tea som kommer snart så vi kan cykla till skolan. Efter skolan blir det stan med filippa och det kommer säkert bli några fler. Sen träning!

Hahahha typ alla mina dagar ser likadana ut!


love.

Av Nikita Löfgren - 10 oktober 2011 17:09

Kom hem för ungefär en timme sedan, var på stan en liten stund med Tea, Filippa, Andrea, Magda, Ida, Rami, Markus, Gao, Edvin, Oliwer & Elias.

hahah det var m¨ånga.

Ska dra på styrketräning nu, sen filippa!


love. 

Av Nikita Löfgren - 10 oktober 2011 16:55

 

sämst uppdatering i helgen jag vet.

Har varit i Ås hos mina systrar hela helgen och inte suttit vid datorn.

Så här har min helg sett ut:

Fredag - åkte till Ås efter skolan och gjorde inte så jätte mycket bara myste. Sov över där.
Lördag - Olivia & hennes kompis Jonna gick på bio & jag och Alice var hemma och tittade på film också. Sen var vi på middag hos grannen hela kvällen, jätte mysigt!

Söndag - olivia, hennes kompis disa & marie åkte och red islandshästar och jag och alice & anders plockade bort studsmattan!


gör ett till inlägg om vad jag har gjort idag så blir inte det här så långt.

.

Av Nikita Löfgren - 8 oktober 2011 17:34

middag nu, bloggar när jag kommer hem. kanske om det inte blir försent.


love.

Av Nikita Löfgren - 7 oktober 2011 08:39

Funderar på att göra en ny header och ny design.

Fast jag vet inte om jag ska eller inte..


JA/NEJ ?

Av Nikita Löfgren - 6 oktober 2011 17:09

Mitt internett har inte funkat på typ hundra år så förlåt för det.


Men jaja, nu är jag tillbaka! Jag har precis kommit hem från en blöt dag på stan med Filippa, Magda & Markus. Hade jätte kul!

Just nu sitter jag och svullar pizza. hahah


love.

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards