nikitaas

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nikita Löfgren - 5 oktober 2011 21:50

Rubriken!

 

Jag hinner inte blogga nu! lovar att blogga imorgon!

Av Nikita Löfgren - 4 oktober 2011 07:21

Godmorgon!

Tea ringde precis och väckte mig! ooooorkaar inteeeeee!!

Har ju gympa typ första timmen PÅ KÖRFÄLTET?!?!? dö.

Senare så ska jag väl på träning och sånt men jag ska försöka blogga senare om jag har tid!

 


love.

Av Nikita Löfgren - 3 oktober 2011 20:58

  tjohejj! just nu sitter jag och tittar på Svenska hollywoodfruar och dricker cooooolaaaaaaa. Maria Montazami  

har gjort klart olivias inbjudningar till hennes halloweenfest! hääärligt !

Haha så sjukt taggad till syrrans halloweenfest! HAHA grymt att filippa ska med ju!

ni fick en bild på världens bästa syster olivia <3


Av Nikita Löfgren - 3 oktober 2011 20:09

rubriken talar!

Av Nikita Löfgren - 3 oktober 2011 08:19

tjo! sitter här och skypar med Gao och väntar på att tea ska komma så vi kan cykla till skolan. Igår vart en lite konstig träning, hallen var upptagen utav innebandy match så då gick vi på gym och tränade! Efter det så åkte jag, andrea, tuva, linnea & Ida på Boda Borg men våra onepiecer! Det var awesome! <3

Sen vart kvällen lite sämre. tänker inte säga varför.




Av Nikita Löfgren - 1 oktober 2011 22:15

Igår tog jag cykeln efter skolan och cyklade till Ås. Kul när man är i lugnvik & kommer på att man har glömt kameran hemma! Jag fick typ damp.

Imorse så var vi på ridskolan och tittade på när olivias kompis tävlade sen åkte vi på affärn och handlade för middagsgäster. Sen mötte jag upp filippa i stan och vi gick på stan i typ några timmar, träffade Jesper, köpte godis, kollade på kläder, var på markad. Haha! Medans Anders, Olivia & alice var på kalas i marieby så var vi på stan sen så hämtade dom oss och vi åkte hem till Ås och lagade mat. Jätte gott blev det! Vi hade så jävla kul! jag och filippa drack kaffe och flippade lite! hahahah

tjarå


nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards