nikitaas

Alla inlägg under december 2011

Av Nikita Löfgren - 16 december 2011 09:20

Nikita är så seg så hon orkar inte blogga, hon står och smikar sig

Hon tycker iallafall att jag är bäst, och det är jag!^^

Bara så ni vet är Taylor swift bäst i HELA världen.

Nikitas katt stirrar på mej, lääskig katt......

Vart tog nikita vägen??



Av Nikita Löfgren - 15 december 2011 18:04

   

roligt man kan ha med en ljusslinga.

Av Nikita Löfgren - 15 december 2011 18:00

 


Idag gick jag hem och typ la mig i sängen och dog. Är så jävla trött !

Nu ska jag typ fortsätta städa mitt rum och slå in julklappar.

hörs senare.

Av Nikita Löfgren - 15 december 2011 17:42

Av Nikita Löfgren - 14 december 2011 20:41

 

Var på stan idag med Julia, vi fikade och kollade runt efter lite julklappar! och jag köpte dom här söta pyjamas shortsen. Imorgon kommer pappa med julklappar och på fredag ska jag, Andrea, Markus, Filippa & Magda på stan och köpa tomteluvor! haha!


nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards