nikitaas

Alla inlägg under december 2011

Av Nikita Löfgren - 7 december 2011 19:42

 


ibland är det svårt att sätta punkt, då sätter man istället ett kommatecken
och förlänger något som borde tagit slut för längesen.
Tar en bloggpause.
Av Nikita Löfgren - 7 december 2011 07:16

 


du finns där när tårarna inte slutar rinna & när jag bara vill försvinna.

du är den underbaraste människan som går på den här jorden. du är så snäll & fin.

inget slår våra minnen...yran, sommaren, halloween.. alla !


men just nu behöver jag dig som mest.

jag älskar dig.

Av Nikita Löfgren - 6 december 2011 07:36

 

Av Nikita Löfgren - 4 december 2011 21:46

 

fr vänster. Disa (olivias kompis) Olivia & Alice.


 igår vaknade jag vid 13 och klev typ upp då. Sen så gick jag och Josefin, min underbara kusin ner till jamtli och gick på julmarknaden. Det var grymt fint & mysigt med dock jävligt kallt! Sen åkte vi hem och då packade jag och sen åkte jag ut till Ås, till Olivia & Alice. Vi spelade kort och drack glögg och myste på! Olivias kompis disa sovde över.

Imorse vaknade jag runt 9. fett drygt. Idag har jag typ inte gjort något speciellt bara slöat.


hörs imorron. 

Av Nikita Löfgren - 4 december 2011 21:36

         

Förlåt för dålig uppdatering i helgen. 

 

I fredags hade vi grymt kul !

efter skolan så gick jag tea och ida till ida och tittade på film & gjorde pizza. Sen kom Karin & signe och då börjaade vi göra oss iordning för kvällen ! Hade grymt roligt !

tack för kvällen brudar! ♥

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards