nikitaas

Alla inlägg under december 2011

Av Nikita Löfgren - 14 december 2011 10:18

Sitter här på skolan med Jasmine & Jonnah och ska snart ha musik. sen efter skolan ska jag möta upp Julia på stan och vara med henne sen blir det träning !



Av Nikita Löfgren - 13 december 2011 21:39

OM DIG



Namn - Nikita Smilla Löfgren.
Bor - Hemma.
Syskon -Olivia, Alice & Alva.
Ålder - 12.
född- 13 Mars 1999
Ögonfärg - grön, blå.
Längd - 1,60.
Sko storlek - 36.
Höger eller vänsterhänt - Höger & vänster.
Stjärntecken - Fiskarna
Hårfärg - Blont
Födelseort - Östersund.


DAGENS..


Låt - 60 sekunder - Johan Alander.
Saknad - vet inte.
Kläder - Jeans, linne, spetslinne & kofta.



SVARA ÄRLIGT


Tycker du om att plocka svamp - men nej.
Tycker du om godis - Ja!
Hur många gånger i veckan äter du godis - för många.
Äter du oftast nyttig mat - nej.
Tycker du att du själv är söt/snygg - nej.
Du ger mycket komplimanger till andra - Ibland.
Är du nöjd med ditt förnamn - ibland.
Du tycker att du själv är smart - ibland ;p pfft.
Vad är det sämsta hos dig - Gör dumma saker ibland.
Vad är det bästa hos dig - Vet inte.
Har du bra självförtroende - nej.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - för många.
Du tycker om att vara med tjejer - Ja!
Känner du dina grannar - pfft, ja!
Gillar du skolan - Neeeeeeeeeej !
Har du någon gång skolkat - Har jag säkert.
Spelar du något instrument - Nej.
Sporter/aktiviteter går du i - Basket.
du några tatueringar - nej.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - vet inte, räknar liksom inte.
Tycker du om djur - Ja!


BRUKAR DU...


Sova - När jag kan ja.
Ta mediciner du inte borde ta - Nej.
Röka - Nej.
Snusa - Nej.
Skada dig - sometimes.
Klä dig i svart - Jaa, men inte bara svart.
Lita på folk - en del.
Skada dig med flit - Nej.
Drömma mardrömmar - Ja.
Gå i skolan - Har jag något annat val ?
Gå i kyrkan - nej.
Ljuga - kan hända
Vilja dö - kan hända.


NÄR...


åt du senast - förut.
Svor du senast - nyss.
Sjöng du senast - nyss.
Klagade du senast - förut.
Klantade du dig senast - alltid.


HAR DU...

För många vänner - Nej.
Förföljelsemani - Nej.
Någon annan psykisk sjukdom? - ..
Färgat håret - Ja.
Piercings?- Öronen
Några tatueringar - Nej
Egen dator - Ja
Gjort bort dig rejält - Varje dag.


ÄR DU...
Söt - Nej
Klantig - Ohjaa.

Av Nikita Löfgren - 13 december 2011 19:07

 


Slutade 14.30 idag och då gick jag och Isabelle ner på stan, tea var för lat. Köpte bara ett vitt linne. Sen gick jag till Moster och va med henne en liten stund, sen var jag på träning. eller ja det blev ett möte med laget för våran tränare ville ta en pause fram till skolan börjar nästa år. Imorgon ska jag vara med söt Julia. ♥

Av Nikita Löfgren - 13 december 2011 08:06

 


Blir stan med denna snygging idag och kanske Isabelle & Filippa. Nu ska jag snart gå ner till tea och sen åka till skolan, fml.


Av Nikita Löfgren - 13 december 2011 07:53

 


We all have stories we never tell.

Av Nikita Löfgren - 12 december 2011 20:53

 

arkivbild.


Idag hade vi ämnesdag på skolan första passet hade jag slöjd & andra svenska.

fick inte så mycket gjort på svenskan för jag, tea, selin & isabelle satt bara och skratta !

efter skolan åkte jag hem och sen drog jag på styrketräning med Ida, Tuva & Signe. Efter det gick jag hem till filippa. imorgon har vi sovmorgon till 9.00 och då blire lucia!

Av Nikita Löfgren - 12 december 2011 15:47

 


drar på träning, bloggar mer senare.

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards