nikitaas

Alla inlägg under december 2011

Av Nikita Löfgren - 1 december 2011 20:55

 


gammal bild men aja.


Idag efter skolan så var jag ner på stan med Maja. Sen skulle hon dra så då var jag med Andrea, Tea, Filippa & Magda.. Sen när jag skulle gå hem så mötte jag Markus & Gao och dom frågade om jag ville med på stan så då följde jag med dom ner på stan! Haha!

Imorgon blir det nog ingen bloggning, kanske på kvällen. Men imorgon drar jag direkt till Ida och äär där resten av dagen med Andrea, Tea, Ida, Filippa, Magda, Signe & Karin tror jag det var. Sen drar vi på We speak music! ♥

Av Nikita Löfgren - 1 december 2011 20:50

 



Av Nikita Löfgren - 1 december 2011 10:00

 


Jennifer ♥

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards