nikitaas

Alla inlägg under november 2011

Av Nikita Löfgren - 27 november 2011 17:58

 


idag spelade vi match mot Lit på Storsjö, vi vann !

men jag spelade bara typ 10 minuter för jag sträckte ju benet på träningen i torsdags & idag kunde jag inte springa så då fick jag sitta på bänken resten av matchen så nu får jag inte springa på 2 veckor. Så ingen träning för mig ! :(


Senare ikväll så var jag och Magda på julskyltningen, det var jätte mysigt men jävligt kallt!

träffa tomten gjorde vi också! Haha!

oh klart så glömde jag kameran hemma :(


love.

Av Nikita Löfgren - 27 november 2011 10:30

   


yran, sommaren, ja..

Av Nikita Löfgren - 27 november 2011 09:44

 


såhär såg det ut när jag vaknade imorse! ♥

Av Nikita Löfgren - 26 november 2011 23:00

 H&M 150:-

 Gina 199:-

  Cheap Monday 200:-   Monki 300:-


Är verkligen kär i skortan från monki! den ser betydligt bättre ut i verkligheten!

Av Nikita Löfgren - 26 november 2011 22:56

           


Idag gjorde vi stan och köpte lite kläder, åt kinamat & skrattade så oändligt mycket!

Sen var jag och magda på storsjöteatern och kollade på när Maja, Ella, Anton & Isak dansade! så jävla grymma allihopa!


love.

Av Nikita Löfgren - 26 november 2011 22:48

   


typ såhär såg jag ut idag. drogfejs men ja!

Av Nikita Löfgren - 26 november 2011 11:02

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards