nikitaas

Alla inlägg under november 2011

Av Nikita Löfgren - 26 november 2011 10:21

Jag lär nog blåsa bort idag på stan.

.

Av Nikita Löfgren - 25 november 2011 23:07


Har haft jätte mysigt med finaste Sanna!

Har nog inte skrattat så mycket på länge, Haha!

Vi satt och pratade mest hela tiden men det var skönt att bara prata..

ska nog snart sova, mår inte så jätte bra !

Av Nikita Löfgren - 25 november 2011 18:13

  `


Imorgon blir det stan med dom här snyggingarna!

Först ska vi köpa lite kläder sen äta pizza eller något och sen ska vi på Storsjöteatern och kolla när min finiiis Maja ska ha dansuppvisning klockan 18.30 blir mysdag med mina tjejer ♥


Av Nikita Löfgren - 25 november 2011 07:30

 


mupp bild men ja..

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards