nikitaas

Alla inlägg under november 2011

Av Nikita Löfgren - 9 november 2011 11:25


Hemma idag igen, var ingen bra idé att gå på matchen igår. Imorgon ska jag till doktorn och kolla hostan.

Ska kanske köpa lösögonfransar & linser med moster imorgon eller idag, jag vet inte.



 
Av Nikita Löfgren - 8 november 2011 23:02

Nio saker jag gör varje dag.

  • Pratar
  • Lyssnar på musik
  • Kramar någon
  • Sitter vid datorn
  • Äter något
  • Sms:ar
  • Facebook.
  • Skrattar
  • är busig
Åtta saker som irriterar mig.
  • Trögfattade människor
  • Kaxiga idioter
  • Falska personer
  • När man vill slå någon men man får inte,haha
  • Folk som är överkänsliga
  • ''kbry''
  • när folk är kaxiga bakom skärmen men feg i verkligheten
  • När folk skriver "k''
Sju saker som jag är rädd för.
  • Att vara ensam
  • Mörker
  • Att någon nära sviker mig
  • Småkryp
  • att jorden går under
  • Bli hatad av alla
  • Att förlora någon jag älskar
sex vänner jag tycker om extra mycket.
  • Filippa
  • Tea
  • Andrea
  • Ida
  • Magda
  • Alla andra vänner
. Fem saker jag inte kan leva utan.
  • Familj
  • Vänner
  • Pengar
  • Mat
  • Kärlek
Fyra minnen jag aldrig glömmer.
  • År 2010
  • År 2011
  • Pimpla med klassen i 5:an
  • Södertälje 2011
Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga.
  • fattar inte
  • fan
  • va
Två saker jag önskar att jag kunde göra.
  • Läsa tankar
  • Sjunga
En person jag litar på.

Filippa

Av Nikita Löfgren - 8 november 2011 22:36

Denna finfina sak kommer hem till mig om några dagar !

ni får stå ut med min fula headern sålänge.



Av Nikita Löfgren - 8 november 2011 13:18

 

Gammal bild från 1,2,3,4,5.. 5 ÅR SEN!


skolkatalogen kom nyss, fyfan vad ful man får vara.

hate.

tänkte göra en ny header och design när jag har hämtat min nya dator & när den är klar, you know.

tror jag har feber.. näääääääääääääääääääääääeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vad jobbigt allt blev nu......

Av Nikita Löfgren - 7 november 2011 18:18


Ny data imorgon, känn på den ni !


 
Av Nikita Löfgren - 7 november 2011 12:39

datasladden är trasig. fml.

sjuk är man också.


byter telefon med mosters kille. iphone 3gs. vit.

har samma nummer.

känner att det här blev ett meningslöst inlägg med en massa punkter.

Av Nikita Löfgren - 4 november 2011 22:23

   


GE MIG VÄRME!

 

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards