nikitaas

Alla inlägg under november 2011

Av Nikita Löfgren - 14 november 2011 16:54

hon bjuder på bilden.


Nu har mina bilder kommit så nu ska dom upp på väggen osså ska jag städa lite.

Lägger upp bild sen hur det blev!

 
Av Nikita Löfgren - 14 november 2011 10:05

Du är där när rädslan är på sin högsta nivå och skyddar mig.Du är där när tårarna inte slutar rinna.Du är där när jag gråter av smärta och tröstar mig. Du, jag älskar dig för att du är du. Jag kan inte föreställa mig en värld utan dig.Du vet vem du är även fast du inte kan se det här.

asså nä, jag är inte ett dugg peppad inför skolan.

fan, jag vill soooooooovaaaaaaaaaaa ju!

onödigt inlägg men..

Av Nikita Löfgren - 13 november 2011 22:18

Fade into darkness. Haft en grym kväll/dag med finaste Isabelle, Nellie, Ida & Markus.


Idag har jag varit på Sporthallen och tittat gymnastik!

Jasmine & Tove uppträdde eller vad man ska säga. Sen så åkte jag hem till Ås och firade farsdag.

Imorgon börjar jag 10.40 Skönt!

Saknar faktiskt skolan efter att ha varit borta en vecka!

IMOOORRN KOMMER MIN DAAAAAAAATOOOOOOOOR <33333333333333333333333333333


love.

Av Nikita Löfgren - 12 november 2011 19:36

Har inga bilder!


Dagen har spenderats med Isabelle, Nellie, Markus & Ida.

Vi har lodishängt på donken & inte gjort ett skit typ.

Sen gick jag hem och nu sitter jag och tittar på Glee och tjockar mig med chips !

bilder från igår kommer kanske.

  
Av Nikita Löfgren - 10 november 2011 15:47

 


skiter i bloggen ett tag, typ tills imorgon.

har annat att tänka på..

Av Nikita Löfgren - 10 november 2011 07:59

 
Av Nikita Löfgren - 9 november 2011 16:35

 

Dagens köp ! tills på fredag.

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards