nikitaas

Alla inlägg under november 2011

Av Nikita Löfgren - 4 november 2011 22:19

 

åh, jag har världens finaste lillasyster.

Ikväll efter boda boo så när jag kom hem så kom hon med den här presenten som var från åre chokladfabrik.

Tack finaste Olivia & hennes kompis Disa, ni är så gulliga!   

 
Av Nikita Löfgren - 4 november 2011 14:05

Men gud vad söta vi var Nellie! fast ne.

http://nelliealexiaa.blogg.se/ Kolla eller dö.

 
Av Nikita Löfgren - 4 november 2011 13:45

  

Av Nikita Löfgren - 4 november 2011 11:26

tänk om det börjar regna pengar

ska titta ut och se om det gör det
men NAAAAAAAAAAAÄÄÄÄÄÄÄEEEEEEEEEEE det gjorde det inte..
 
 
Av Nikita Löfgren - 4 november 2011 10:24

Bild från i somras.

 

Dålig uppdatering den här veckan men det är faktiskt lov !

Ska göra några tidsinställda inlägg så ni inte blir helt utan inlägg.


Såhär har min vecka sett ut än så länge.

Måndag- Boda Booo med Andrea, Emma, Ottilia & Amanda, det var grymt roligt! träffade även Johan, Gao & Aljo där!

Tisdag- Var med filippa hela dagen/kvällen!

Onsdag- Boda booo igen med Andrea, Tea, Filippa, Magda, Ottilia, Edvin, Elias, Oliwer, sry om jag har glömt någon..kommer inte ihåg. Vi träffade även, John, Zebbe, Viktor, Sanna, Marielle, Amanda, Hanna, Oskar & Jonathan. Det var awesome då också!

Torsdag- jauu, Satt på Subway med Mamma, Ella & Nina eller ¨vad hon hette ;p typ hela dagen, sen drog jag på boda boo med Jonnah & Celine, träffade Jesper och Sanna och dom däär.

Asså hur jävla mycket pengar har jag spenderat på boda boo igentligen? ska ju dit ikväll me med Filippa, lillasyster & hennes kompis! shiiiit.

 love.

  
Av Nikita Löfgren - 2 november 2011 16:18


Drar på Boda Booo ikväll igen med skönt folk!

dog förra gången kommer dö igen idag.

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards