nikitaas

Alla inlägg under januari 2012

Av Nikita Löfgren - 5 januari 2012 22:46

 

fina vänner, jag älskar er ♥


Ikväll följde jag med tea och hennes mamma på friskis och svettis, teas mamma har gympa och grejjs där. Men dom var bara 3 stycken som skulle träna. Jag och tea har varit där sen barnsben och lekt i dom där ringarna och de, fyfan vad roligt vi hade ! Kommer en film sen ! hahahah.

nu ikväll har jag suttit och skajjjpppaaaat med Cassie, Alex & nån annan. hahah.

imorgon blir det att titta på teas fotbollscup med magda och kanske Oskar.

ska snart ladda upp filmen från ikväll om allt funkar som det ska!

Av Nikita Löfgren - 5 januari 2012 15:59

Sitter och kollar på bilder från i somras. Asså gud vad jag saknar sommaren & Yran. Yran 2011 var så grymt kung alltså!

Senare kanske jag går upp till Sanna & är med henne en stund, men vi får se.

Har inte så mycket att blogga om men vi hörs.

Av Nikita Löfgren - 5 januari 2012 00:30

   


Har suttit och skaaajjpppaaat med Sanna typ hela kvällen medans jag har packat ihop lite.

Nu har jag suttit och chattat med Oskar. Ska nog antagligen vara med han, John & Tea imorgon. Längesen sist nu alltså!

aja, ska nog slagga nu.

hörs senare idag! :)

Av Nikita Löfgren - 4 januari 2012 22:12

HAHAH sitter här och skajjpppaaar med Sanna, Oskar, John & nån Daniel. kul liv.

Av Nikita Löfgren - 4 januari 2012 16:47

   


Bowlade med dom här bästa idag. Bilderna är från Tunisien 2009. Det är såhär att dom har flyttat ner till Norrköping och vi ses inte så ofta. Men nu var dom här uppe och hälsade på. Nova är kanske världens sötaste. Och den andra typen är kanske världens bästa människa, så jävla kung. Har känt henne sen alltid, och då menar jag verkligen alltid.

aja, Mamma vann iaf på bowlingen efter som jag tydligen suger på det..!

Jag ska börja packa lite småsaker tills jag och mamma ska flytta.


hörs sen! ♥

 
Av Nikita Löfgren - 4 januari 2012 11:19

 


Drar ner till stan och möter upp mamma och sen tar en fika med världens bästaste. Sen bowla.


Av Nikita Löfgren - 3 januari 2012 22:45

           


Nyår 2011/2012

 

dagen började med att jag låg i sängen till typ 14 sen klev jag upp och duschade, sen kom tea & jesper och vi hade så jävla kul eller ja, skrattade grymt mycket. Sen gick tea hem och då stannade jesper ett litet tag och väntade på att jag skulle bli klar. och när jag var klar gick vi ner till stan och jag gick till mamma och han gick hem. Sen åt jag hos mamma med Natalie, sen gick jag vidare till Magda och var med henne och Kotten, sen kom tea och var med oss en stund. Sen drog vi ut, ner till badhusparken & hade så jävla roligt! Sen drog vi hem till magda igen ungefär vid 1 för jag och kotten skulle slagga där. Årets första och förhoppningsvis sista brinnande popcorn gjorde vi också, HAHA! Sen dygnade vi till kl 8 nästa dag sen somnade vi och sov till 13. Haha, jag hade iaf en grym nyårsafton!

vad gjorde ni på nyårsafton? :)

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards