nikitaas

Alla inlägg under januari 2012

Av Nikita Löfgren - 15 januari 2012 01:16

<p>Kärlek <3</p>
 

Idag åkte jag skidor med min kära lillasyster, haha. Sen åkte jag hem vid typ 18 och träffade Cornelia. Sen lodishängde vi på donken med Magda, Tea & Jesper. Sen typ hängde vi fett på stan.. eller nt. Hade sjukt kul iaf! 

Ni är så bra hörni ♥

Av Nikita Löfgren - 13 januari 2012 10:08

Sitter och har so nu. Både jag och Tea har vaknat på fel sida idag så båda är sur på allt. Jag har så sjukt ont i foten så det finns ju inte. Efter so:n så har vi lunch och sen badet!

Av Nikita Löfgren - 12 januari 2012 22:41

                                         


Har varit i Ås hela dagen och inte gjort så mycket. Imorgon efter skolan går jag hem och packar skidutrustningen och allt annat sen åker jag & hämtar mina skidor på Stadium och sen åker jag till ås och är bjuden på middag och på lördag blir det skidor, kanske söndag också. tänkte dejta sängen nu ja! 


love ♥





Av Nikita Löfgren - 12 januari 2012 14:44

Kan tyvärr inte ladda upp bilder på mobilen, men jag gör ett mobil inlägg iaf. Sitter just nu på mammas jobb och väntar på att Marie ska komma och hämta mig sen ska jag åka ut till ås och träffa mina systrar som jag inte har träffat på två veckor för dom har varit i Spanien. Hade hål timme ist för tyska idag för våran tydkalärare var sjuk, tur som Fan! Men det blir nog ett senare inlägg sen. Puss!

Av Nikita Löfgren - 12 januari 2012 07:12

  


God morron!

Snart så kommer väl tea och då går vi till skolan. 

Efter skolan tror jag att jag ska till ås, och senare är det träning.

men vi hörs! ♥

Av Nikita Löfgren - 12 januari 2012 07:03

 


Förlåt för sämst upptadering men jag var inte hemma på hela dagen. Först efter skolan så gick jag och tea hem och hämtade träningskläder sen skulle vi åka 14.18 bussen men nejnej, den missade vi! men vi var i stan ungefär till kvart i fyra. När vi kom ner träffade vi Julia & Jennifer. roligtroligt. Sen gick jag och tea upp till park på träning i snöstormen. Efter träningen skjutsade Andrea & hennes pappa hem mig och tea. Jag gick hem och duschade & det gjorde hon också. Sen tog vi bussen ner till stan vid 20.00 och gick till storsjöteatern, träffade linn & kollade på när teas & linns pappa uppträdde. Sen åkte vi hem vid halv elva kanske. 

de va min dag igår! 

Av Nikita Löfgren - 10 januari 2012 22:44



bilden typ.. HAHAHAA.


Förlåt för dålig bloggning idag men efter skolan så gick jag ner till stan och mötte upp mamma, mormor & morfar och köpte pjäxor, stavar & nya skidor! fast skidorna får jag på fredag för dom ska ju fixa bindningen. Sen åkte jag och åt middag. Sen var jag med Magda & Kotten och sen drog vi på basketmatch! jämtland vann med 1 poäng! häärligt !

Imorgon ska jag, filippa, kotten & magda träffa Julia, Mikaela & Jennifer på stan. Blir ju jätte kul att träffa dom !

Sen blir det träning!


love ♥ 

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards