nikitaas

Alla inlägg under januari 2012

Av Nikita Löfgren - 8 januari 2012 20:20

       



Ikväll kom Filippa & Ida hit en sväng, vi gick ut och fotade lite eftersom både Ida & Filippa har fått en systemkamera. Jag håller på att spara till en ny. Men just nu sitter jag och dricker varmchoklad och ska snart gå och lägga mig. men seriöst? söndag? neeeeeeeee jag vill ha lov! Orkar inte kliva upp imorgon ju! tillbaka till helvetet liksom.. Aja ska nog sova snart men vi hörs imorgon.


love♥  

Av Nikita Löfgren - 8 januari 2012 12:41



God morron!

vaknade för ungefär en halvtimme sedan. Haha, skulle ju vända tillbaka dygnet men det gick ju inte så bra. Men imorgon är det ju skola så jag får väl gå och lägga mig tidigt ikväll. Idag ska jag packa lite och ungefär vid 3,4 kommer ida. Vet inte vad vi ska göra men det ordnar sig väl. Nu sitter jag och väntar på att morfar ska komma hem med pizza.. svulllunch. 

hörs senare ♥

Av Nikita Löfgren - 8 januari 2012 00:02



Den såg godare ut innan jag pajjade den på väg uppför trappen..  

Av Nikita Löfgren - 7 januari 2012 23:04


Ida gick hem för ungefär en timme sedan, nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Har typ puffkrig med hela Facebook. Klockan tolv ska jag se på ett program på tv11 om jag ens orkar vara uppe tills dess, är så trött idag. Snart så börjar ju skolan så man kanske borde vända tillbaka dygnet. Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske vara med ida. Puss ♥ 

Av Nikita Löfgren - 7 januari 2012 22:49

Hjärnan är mer aktiv när vi sover än när vi ser på TV. 

Eskimåer använde kylskåp för att hindra att maten fryser.

Det finns över 500 namngivna fobier. En av de mer sällsynta är dendrofobin där man är rädd för träd.

37% av alla amerikanska barn är överviktiga.

Man tillbringar sex månader av sitt liv på toaletten.

En katt har 32 muskler i varje öra.

Du blinkar över 10 miljoner gånger per år.


hahahahahahahahahaha.

Av Nikita Löfgren - 7 januari 2012 20:58

 


sitter här med ida & tittar på gladiatorerna men hon har ätit upp mina chips :'(

Av Nikita Löfgren - 7 januari 2012 19:13

Hej, Ida här! Just nu sitter jag och Nikiiiiiiiitaaa och dricker fruktsoda (eller a... vi har inte öppnat den än men.. Ändå!!) Vi kom nyss hem från... Willys, heheheeeeeeeee..... och vi är genomfrysta!! :D Inte för att det är '':D'' men ajja! .... hare gött igelkött.. :)


 

Av Nikita Löfgren - 7 januari 2012 11:23

 

bilden är från februari 2011.


Godmorron!

Håller nu på att fixa mig för jag och Magda ska på stan och kolla lite. Tänkte ringa filippa också.

Men jag gör några fler inlägg senare. Puss ♥

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards