nikitaas

Alla inlägg under januari 2012

Av Nikita Löfgren - 10 januari 2012 07:13

   

sant...


Har nyss vaknat typ, ska äta frukost typ nu sen kommer tea och då går vi till badet. fml.

tjarå!


btw åh ni är så söta ni som läser, hade rätt så hög statistik igår! tack sötisar ♥ 

Av Nikita Löfgren - 9 januari 2012 21:50

 


bilden är från 4:an... typ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.

Av Nikita Löfgren - 9 januari 2012 19:15

1. är du kär? - Nja, kär och kär är jag ju inte.

2. hur många msnkontakter har du? - Vet inte, pallar inte kolla.

3. har du fimpat en cigg på nån annan? - Nej.

4. har du legat i sängen brevid en kille?
 - Jau!

5. Gillar du Trocadero? - Ja!

6. har du blivit slagen allvarligt? - Nej

7. tar du droger? - Neee

9. har du pussat en tjej? - Ja

10. hatar du någon? - rätt så många.

11. älskar du någon? - Ja

12. har några av dina vänner svikit dig? - Ja.

13. har du djur? - Yesbox!

14. har du legat brevid en tjej i sängen? - Jaa

15. hatar du dig själv? - ibland.

16. gillar du orange? - De beror på

17. har du haft/har oskyddat sex? - Nej

18. har du nån sjukdom? - nä.

19. har du skämt ut dej för den du gillar? - typ alltid.

20. har du en gris? - nej, vafan ska jag med den till?

21. har du en plattång? - Ja, rätt så många.

22. har du en bror? - Jo!

23. har du sjukt bra humor? - Joruu! 

24. är du brunett? - ne

25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Inte flera timmar..

26. tycker du om hästar? - näääääääääj

28. har du skilda föräldrar? - ja

29. har du gått på simskola? - ne

30. har du sagt bög till en kille? -Ja

31. har du sagt fitta till en tjej? - Ja

32. har du fuskat? - Ja

33. har du en teve på ditt rum? - Ja

34. har du lunar? - nä

35 har du MSN? -jaa

36. har du en syster? - ja 3

37. har du bruna ögon? - ne

38. gillar du att fota? - Ja.

39. har du sett dig själv brinna? - nä

40. hjälper du dina vänner? - När dom behöver så ja.

41. gillar du tacos? - Ja

42. tycker du att du är söt? - neh

43. har du dansat? - Ja

44. har du spelat basket? - ja, gör det!

45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - ja.

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - orka

47. har du ätit sniglar? - Nej

48. äger du en locktång? - Ja

49. gillar du att tugga tuggummi? - Ja

50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - Ja, men jag kan missa nån gång

51. gillar du kläder? - jaa

52. hatar du falska vänner? - mh.

53. gillar du räkna matte? - Nej

54. älskar du någon nu? - jaa

55: har du gråtit inför en vän? - ja.

56. kan du sjunga? - HAHA nej.

57. har du sett nån dö? - Nej

58. säger du vad du vill? - oftast. 

59. är du lång? - jarå.

60. vad är ditt namn? - Nikita. 

61. kan du tala spanska? - nää

62. är du kortare än 1.60? - ne, är 1.60

63. älskar du sommaren? - Ja

64. älskar du vintern? - att åka skidor jaaa!

65. har du mer än 6 par skor? - Jaa!

66. brukar du sjunga när du är i duschen? - nej 

67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Ja

69. gillar du att städa? - Ibland

70. gillar du att sova länge? - Ja

71. har du vart med om en olycka? - jarå

72. är du förvirrad? - Inte just nu 

73. har du mer än 6 par byxor? - Ja

74. har du förlorat en vän? - Ja

75. gillar du att shoppa? - Menar du de? :DD

76. har du varit i paris? - Nej, men ska :)

77. gillar du ormar? - Nej

78. klarar du dej själv? -Ibland 

79. har du lagat mat? - ne

80. är du klantig? - Ibland

81. har du foppatoffler? -Ja...(pinsamt läge)

82. har du mer än 20 låtar på din data? - Nej

83. sminkar du dej innan skolan? - Ja

84. har du träffat en kändis? - typ

85. har du mer än 7 par nagelack? - jaa

86. har du busringt? - Ja

87. har du skällt på din bror? - ne 

88. har du en vän som skiter i dig? - ja. 

89. har du velat göra saker men vågar inte? - Ja

90. sover du med nått gosedjur? - ja.. pinsamt läge.

91. har du åkt nånstans utan att du får?- Vet inte

92. vill du bara bort ibland? - Har mina stunder..

93. har du tältat? - Ja

94. har du brännt dig? - Ja 

95. har du lekt med levande ljus ? - Ja

96. har du lekt anden i glaset? - Nej

97. skäms du ibland? - jarå

98. bor du i skåne? - Nej

99. gillar du hip hop/rap musik? -Ja

100. är du på sista frågan nu? - Nej

101. är du singel? - Ja

102. har du åkt flygplan nån gång? - Ja

103. har du kul just nu? - Nej

104. är du blyg? - Beror på  


Lånade från http://sophiatolentino.blogg.se 

Av Nikita Löfgren - 9 januari 2012 17:23



 Årets första skoldag sög, som alla andra skoldagar! Efter skolan så gick jag och Isabelle ner på stan & träffade Ebba, Tuva & Martina. Jag ska ju köpa skidor imorgon så jag provade och la undan. Sen åkte jag hem. Imorgon ska jag och Mamma kolla på lägenheten efter skolan och sen köpa skidor, sen blir det match med dom bästa. På onsdag ska jag vara med Julia & filippa. Och på torsdag ska jag träffa Marina. kulkul! :)

 puss ♥

Av Nikita Löfgren - 9 januari 2012 17:15

   



MIN NYYYA SKIIIIIIIIIDJACKAAAA!

och imorgon ska jag köpa skidor!

livet är bra perfekt ibland asså! 

Av Nikita Löfgren - 8 januari 2012 22:03

<div><font size=A good friend knows all your best stories, a best friend has lived them with you. ♥

 
från dag ett till graven, tea ♥
" />


Jag älskar dig tea ♥

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards