nikitaas

Alla inlägg under januari 2012

...

Av Nikita Löfgren - 6 januari 2012 22:58



Innan du dömer mig, ta på dig mina skor, gå på samma gator som jag har gått på. Bearbeta förlusten av människor jag förlorat. Orka med alla känslor och alla händelser jag erfarit. Snubbla på alla stenar som jag har snubblat på, torka alla tårar som fallit. Res dig alltid upp igen, alltid.. och välj precis samma väg som jag gjorde. 


-efter allt detta, kan du döma mig eller mitt liv.
Av Nikita Löfgren - 6 januari 2012 22:27

 




Av Nikita Löfgren - 6 januari 2012 21:39



i'm not sad anymore, i'm just tired of this place.  

Av Nikita Löfgren - 6 januari 2012 21:08


Sitter och kollar på Jönssonligan (HAHAHAHA) och chattar med Magda på fb, imorgon ska vi på stan och kolla lite.

intressant liv jag har..  

Av Nikita Löfgren - 6 januari 2012 19:51

 


Blev ingen fotboll idag för magda sov till typ två, så jag har packat lite smått idag & tittat på tv.

Har så grymt ont i armarna sen igårkväll, haha. Eftersom jag har så grymt tråkigt så ska jag ta någonting att äta sen fortsätta packa eller bara gå och dö i soffan. tjarå!

Av Nikita Löfgren - 6 januari 2012 10:16

  

Sitter och damp-ringer magda för att vi ska igentligen vara uppe på öp-hallen kl 11.00 men nehe..magda sover ju!

aja, vi får åka upp dit till 12.20 då eftersom tea har ju matcher hela dagen så det blir ju bra! Jag måste verkligen ta nya bilder snart.. har ju typ inga. Men jag tar med mig kameran idag så får ni några bilder senare ikväll ! 

nä men nu ska jag fortsätta ringa magda och äta något, puss ♥

Av Nikita Löfgren - 6 januari 2012 01:42

aa fast ne, hockey är väl rätt så tråkigt.. jag lär ju somna.. vill bara se när sverige vinner.

aja, den börjar snart så tjarå!

Av Nikita Löfgren - 6 januari 2012 00:29


 

hahahaha, failade totalt första gången jag gjorde det där.. drog en fet vurpa !

när vi filmade så blev det ingen vurpa men iaf.. hahah.

Jag och tea har lekt med dom där ringarna sen barnsben och det var så jävla roligt att åka dit ikväll, det var jätte längesen vi var där sist. Har typ 12 videosar eller vad det heter till på mobilen..

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards