nikitaas

Alla inlägg under januari 2012

Av Nikita Löfgren - 21 januari 2012 09:11

 


Godmorron eller nått.

vaknade nyss för att jag inte kunde sova för jag är så förkyld. Ska väl snart ringa Ottilia och sen åka till backen och möta upp Jesper. Sen blir det väl skidor hela dagen. Ikväll vet jag inte vad som händer, vi får seeee! 

men vi hörs senare! 

Av Nikita Löfgren - 21 januari 2012 06:45

Sockerärta <3
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du litar på.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: När du var liten.
16e bilden: Mitt beroende.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om

Av Nikita Löfgren - 20 januari 2012 22:57

oj vad roligt..

Kom typ nyss hem från Ladängen med Salma, Ottilia, Jesper & Olle. Hade sjukt kul. Åker nog dit imorgon med Jesper & Ottilia också. Mår inte direkt så bra, har en jävla förkylning som kan gå och dö. Just nu sitter jag och pratar med Jesper i telefon fast jag lyssnar inte direkt på vad han säger menmen.. 

Av Nikita Löfgren - 20 januari 2012 07:15

6e bilden: En bild på en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du litar på.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: När du var liten.
16e bilden: Mitt beroende.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om

Av Nikita Löfgren - 19 januari 2012 23:12

 

Av Nikita Löfgren - 19 januari 2012 22:51

 


Åkte skidor ikväll igen med Kotten & Ebba. TRäffade även John, Oskar & Johan. Jag och John drog en vurpa i liften men vi båda överlevde! ;)

Imorgon är det ju den där fortbollssaken som jag inte ska vara med på men typ alla andra ska det så jag kommer vara så jävla forever alone imorgon på skolan..

  

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards