nikitaas

Alla inlägg under januari 2012

Av Nikita Löfgren - 29 januari 2012 01:06


Grattis finaste bästavännen ♥ 

nu äru tonåring! Älskar dig gumms ♥

Av Nikita Löfgren - 29 januari 2012 00:22

 

Kom hem för ungefär en timme sedan. Vi satt på Storsjöteatern i ungefär 2 timmar och väntade på att Linn skulle sjunga, hon var sjukt duktig! Jag var med Magda, Tea, Kotten, Andrea, Jocke, Hanna, Linn & Fredrik och på dagen så var jag, tea, andrea, kotten & magda med jesper. Sen gick jag hem och nu sitter jag här. Hade en grym kväll. Tänkte sova nu jag, imorgon ska man upp och åka skidor igen med ottilia, jesper, kotten & typ petter eller nån.  

Av Nikita Löfgren - 28 januari 2012 14:16

 


Sitter just nu och skypar med Jesper medans tea står och sprayar på sig en massa saker, haha. Snart kommer andrea också, sen ska vi börja röra oss mot stan.  

Av Nikita Löfgren - 28 januari 2012 12:28

 

tjoooo, just nu sitter tea och plattar mitt hår. hahah. fördriver tiden lite! Aja, sen ska vi ju ner till stan och träffa Magda, Kotten, Andrea, Edvin, Jocke & Wille... och kanske jesper. Vi ska på Cable park eller nått sånt och kolla på nått som jocke & wille ville att vi skulle med på. Men jag kanske mobilbloggar senare, kameran följer iaf med.

Av Nikita Löfgren - 28 januari 2012 10:15

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: När du var liten.
16e bilden: Mitt beroende.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om

Av Nikita Löfgren - 28 januari 2012 10:14

 

godmorron!

vaknade för en stund sen och nu sitter jag och väntar på tea som snart kommer. Kl 15 åker vi ner till stan och träffar lite fina människor. Tills dess har jag ingen aning om vad vi ska göra.. Är fortfarande på skithumör. Men nu ska jag ta och fixa mig lite, hörs sen ♥

Av Nikita Löfgren - 27 januari 2012 23:37

 


Det var en väldigt lång dag idag, det började med att efter skolan så gick ju jag och kotten ner till stan och träffade jesper, sen gick vi på donken och åt. Där träffade vi Seger & Nisse. Sen hängde vi fett på stan och gjorde inte ett skit. Hade sjukt kul iaf. Sen åkte jag, Kotten, Tea, Andrea, Magda, Ottilia & Salma till ladängen och mötte upp jesper sen åkte vi skidor till typ 20.00 sen gick liften sönder så då lekte vi lite i ladängen HAHA. Jocke, Edvin & Wille var också där så vi va med dom. Haha, vi typ gick upp i backen med pjäxor typ hundra gånger och gled ner, ahaha! sjukt kul! aja, just nu är jag på ktbngoierkdngujitfkdngjtkfd humör. 

En del människor kan brinna i helvetet.

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards