nikitaas

Alla inlägg under januari 2012

Av Nikita Löfgren - 27 januari 2012 10:30

 

13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: När du var liten.
16e bilden: Mitt beroende.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om

Av Nikita Löfgren - 27 januari 2012 09:50

Hejtjotjena osvosv..Sitter och har so nu och ser på någon värdelös film. Började sjugo i tio idag och nu efter so:n så har vi lunch sen idrott och sen svenska sen slutar vi. Efter skolan så går jag och Cornelia ner på stan och möter upp Jesper & Petter och hittar på nått skoj. Nä men nu ska jag väl fortsätta se på nån film om döden.. Haha

Av Nikita Löfgren - 26 januari 2012 22:52

        


Ni betyder så obeskrivligt mycket för mig. vi alla vet hur det är just nu men jag vill verkligen inte släppa er, ni är hela min värld. Önskar att det fanns en spola tillbaks knapp så vi aldrig hade hamnat i det här.

Jag älskar er så mycket, tack för att ni finns. Ni är underbara ♥  

Av Nikita Löfgren - 26 januari 2012 11:51

 

Sitter och väntar på att momma ska komma hem så jag kan få glass ;p Haha, jag har så sjukt trååååååååååkigt!

sitter och kollar på Disney Channel, haha kommer aldrig växa upp.. aja, imorgon blir det skola sen skidor :D 

Av Nikita Löfgren - 26 januari 2012 11:00

 

12e bilden: En bild på din vardag. nånting sånt..
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: När du var liten.
16e bilden: Mitt beroende.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om

Av Nikita Löfgren - 26 januari 2012 09:47

  

Godmorron folket, haha. Sitter här och väntar på bättre tider.. haha ne men jag ska väl snart kliva upp och antagligen äta något sen hoppa in i duschen. 

Av Nikita Löfgren - 25 januari 2012 21:27

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards