nikitaas

Alla inlägg under januari 2012

Av Nikita Löfgren - 25 januari 2012 19:33

 

Har fortfarande svintråkigt och om man går ut så får man ju typ köldskador, -20 satan vad kallt det är!

hahaha, fan vad tråkigt jag har.. idag har jag typ sovit, ätit glass, suttit vid datorn.. ja typ det.

Av Nikita Löfgren - 25 januari 2012 17:44

 


Sitter här och dör av uttråkhet eller vad fan det heter.. chattar med ottilia & jesper på facebook, standard..

& lyssnar på One direction. Haha oj vilket intressant inlägg, hahah. 

Av Nikita Löfgren - 25 januari 2012 16:45

11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: När du var liten.
16e bilden: Mitt beroende.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om

Av Nikita Löfgren - 24 januari 2012 23:33


ni får leva med att bloggen e cp, försöker fixa det men det går inte så bra..

aja, idag var jag på skolan och det sög som vanligt, sen efter skolan var jag med Kotten, sen på kvällen var vi på basketmatchen. Är fortfarande sjuk så jag tror nog att jag blir hemma imorgon för att jag har huvudvärk och feber tror jag.. :(

headern gjorde jag bara för att se om det skulle fixas om jag bytte men näääääääääe.. 

..

Av Nikita Löfgren - 24 januari 2012 23:29

 


Tryck inte ner dig själv, du är fin som du ser ut. Blickarna du får är bara för din skönhet, lyssna på mig vännen nu jag hoppas att du gör det. Låt ingen annan trycka ner dig, du är perfekt precis som du är.   

nikitasmillalöfgren.†


Jag heter Nikita Löfgren och bor i den lilla staden Östersund där alla känner alla. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina vänner, foto & självklart en massa mer. Välkommen & hoppas ni stannar. ♥

Vad tycker ni att jag ska blogga om?
 Basket
 Mer vardag
 Dagens outfit
 Test

Fråga mig, svarar på det mesta

10 besvarade frågor

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards